Sokongan
Sertai MesyuaratDaftarLogin Sertai mesyuaratDaftarLog masuk 

Persidangan Web Percuma

Pemanggil boleh berhubung menggunakan internet dengan perisian persidangan percuma kami, menyertai mesyuarat anda dari mana sahaja di dunia secara percuma!
Daftar sekarang
di halaman panggilan pada iPhone dan iPad
empat orang bersambung di bumi

Sambung Dari Mana Saja Dengan Hanya Menggunakan Sambungan Internet

Tidak memerlukan pemasangan yang memakan masa, tidak perlu memuat turun.

Perisian persidangan percuma dalam talian kami menawarkan fleksibiliti pemanggil anda untuk menyertai perjumpaan web percuma anda. PercumaConference.com's Nombor Dial-in, Persidangan video dan Perkongsian Skrin perkhidmatan melengkapkan dengan lancar dengan platform persidangan web kami, memberikan kebebasan kepada peserta anda untuk menyertai perjumpaan web mengikut pilihan mereka.

Ia mudah! Cukup hantarkan URL bilik persidangan peribadi anda. Itu sahaja yang diperlukan oleh semua orang untuk mengakses mesyuarat web anda. Lihat semua orang dalam panggilan anda, jemput tetamu baru dalam penerbangan, dan buat panggilan percuma dari mana saja di dunia.

Persidangan dalam talian tanpa muat turun - satu lagi ciri percuma yang hebat dari FreeConference.com.

URL halaman yang diperbesar membuktikan bahawa aplikasi itu berasaskan penyemak imbas

Mengadakan Panggilan Persidangan atau Persidangan Video Percuma, Bermula Sekarang!

Buat akaun FreeConference.com anda dan dapatkan akses ke semua yang anda perlukan agar perniagaan atau organisasi anda berjalan lancar, seperti video dan Perkongsian Skrin, Penjadualan Panggilan, Jemputan E-mel Automatik, Peringatan, Bilik Mesyuarat Maya dan banyak lagi.

DAFTARLAH SEKARANG
menyeberang