پشتیبــان
به جلسه بپیوندیدثبت نامورود به یک جلسه بپیوندیدثبت نامورود 

کنفرانس اینترنتی رایگان

تماس گیرندگان می توانند با استفاده از اینترنت با نرم افزار کنفرانس رایگان ما متصل شوند و از هر نقطه در جهان به صورت رایگان به جلسه شما بپیوندند!
اکنون ثبت نام کنید
در صفحه تماس در iPhone و iPad
چهار نفر روی زمین متصل شده اند

اتصال از هر نقطه فقط با استفاده از اتصال به اینترنت

بدون نصب وقت گیر ، نیازی به بارگیری نیست.

نرم افزار آنلاین رایگان کنفرانس ما برای پیوستن به جلسه وب رایگان شما ، حداکثر انعطاف پذیری را به تماس گیرندگان شما ارائه می دهد. FreeConference.com's شماره گیری شماره گیری, ویدیو کنفرانس و اشتراک گذاری صفحه خدمات به طور یکپارچه با پلت فرم کنفرانس وب ما همراه می شوند و به شرکت کنندگان شما این آزادی را می دهند که به دلخواه خود به جلسه وب بپیوندند.

ساده است! فقط نشانی اینترنتی اتاق کنفرانس شخصی خود را ارسال کنید. این تنها چیزی است که هرکسی برای دسترسی به جلسه وب شما نیاز دارد. همه افرادی را که در تماس هستید ببینید ، از مهمانان جدید در حال پرواز دعوت کنید و تماس های رایگان از هر نقطه از جهان برقرار کنید.

کنفرانس آنلاین بدون بارگیری - یکی دیگر از ویژگیهای درخشان و رایگان از FreeConference.com.

آدرس صفحه بزرگنمایی شده ثابت می کند که برنامه بر اساس مرورگر است

میزبان یک کنفرانس رایگان یا کنفرانس ویدیویی باشید ، از همین حالا شروع کنید!

حساب FreeConference.com خود را ایجاد کنید و به همه چیزهایی که برای پیشرفت کسب و کار یا سازمان خود نیاز دارید دسترسی پیدا کنید ، مانند ویدیو و اشتراک گذاری صفحه, زمانبندی تماس, دعوت نامه های ایمیل خودکار ، یادآوری ها، اتاق اجتماعات مجازی و موارد دیگر.

ثبت نام شرکت
صلیب